Pro on-line a mobilní verzi klikněte zde.
netbox internet televize mobil

Vyjádření k výpadku televize Kuki

Vážení zákazníci,

v posledních dvou dnech jsme se potýkali s výpadkem naší televizní služby Kuki. Proto mi prosím dovolte, abych Vám nyní situaci přiblížil.

V průběhu nedělního večera jste nejspíš zaznamenali první výpadek. Ten byl způsoben větší technickou závadou, kterou naši kolegové začali okamžitě řešit. Hlavní příčinu jsme však identifikovali v pondělí večer, při druhém výpadku, který jste pravděpodobně také zaznamenali. Bylo nutné provést několik šetření a série testů, které stále ještě probíhají.

Bohužel musím konstatovat, že práce na opravě stále trvají, může tedy dojít k dalším problémům. Uděláme však vše pro to, aby byly co nejkratší a aby co nejméně zasáhly Vaši domácnost. Chci Vás ubezpečit, že na odstranění problému jsme věnovali veškeré naše technické i lidské kapacity. Bezproblémový chod televize Kuki, a s tím spojená Vaše spokojenost, je pro nás naprostou prioritou.

Je mi jasné, že výpadek televize v kterémkoliv čase, o to více večer, mohl a zcela jistě i narušil Vaši domácí pohodu a velice mě to mrzí. Proto bych se Vám chtěl touto cestou jménem celého netboxu omluvit a doufám, že nám zachováte i nadále přízeň.

V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku na čísle 539 01 01 01, na e-mailu zeptejse@netbox.cz nebo na našem Facebooku.

S přáním hezkého dne
Zdeněk Vrána
Ředitel péče o zákazníky

 
netbox

Kontakt na zákaznickou linku: +420 539 01 01 01
(denně 8.00–21.00)

Facebook Twitter

Tento e-mail je důležitým sdělením společnosti SMART Comp. a.s., provozovatel metropolitní sítě NETBOX.