Vážení zákazníci,
v posledních dvou dnech jsme se potýkali s výpadkem naší televizní služby Kuki. Proto mi prosím dovolte, abych Vám nyní situaci přiblížil.
V průběhu nedělního večera jste nejspíš zaznamenali první výpadek. Ten byl způsoben větší technickou závadou, kterou naši kolegové začali okamžitě řešit. Hlavní příčinu jsme však identifikovali v pondělí večer, při druhém výpadku, který jste pravděpodobně také zaznamenali. Bylo nutné provést několik šetření a série testů, které stále ještě probíhají.
Bohužel musím konstatovat, že práce na opravě stále trvají, může tedy dojít k dalším problémům. Uděláme však vše pro to, aby byly co nejkratší a aby co nejméně zasáhly Vaši domácnost. Chci Vás ubezpečit, že na odstranění problému jsme věnovali veškeré naše technické i lidské kapacity. Bezproblémový chod televize Kuki, a s tím spojená Vaše spokojenost, je pro nás naprostou prioritou.
Je mi jasné, že výpadek televize v kterémkoliv čase, o to více večer, mohl a zcela jistě i narušil Vaši domácí pohodu a velice mě to mrzí. Proto bych se Vám chtěl touto cestou jménem celého netboxu omluvit a doufám, že nám zachováte i nadále přízeň.
V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku na čísle 539 01 01 01, na e-mailu zeptejse@netbox.cz nebo na našem Facebooku.
S přáním hezkého dne
Zdeněk Vrána
Ředitel péče o zákazníky
|