Co se změní po spojení netboxu s Nej.cz

29/08/2022

V sobotu 1. 10. 2022 dojde ke spojení společností SMART Comp. a.s. (provozovatel internetu netbox a internetové televize Kuki) se společností Nej s.r.o. Co to znamená pro zákazníky netboxu, co se od začátku října změní a které věci naopak zůstanou při starém? Všechny důležité informace jsou přehledně sepsané níže ve formě otázek a odpovědí.

Společnost Nej.cz s.r.o. se stala 100% vlastníkem společnosti SMART Comp. a.s. už v lednu tohoto roku, ke spojení (fúzi) firem nicméně dojde 1. 10. 2022.

 

 

Kdo je společnost Nej.cz?

Jedná se o českou společnost, která poskytuje telekomunikační služby v Česku a na Slovensku. Po spojení s netboxem se z Nej.cz stal čtvrtý největší poskytovatel internetu v ČR. Firma Nej.cz patří do skupiny Kaprain podnikatele Karla Pražáka, která vlastní například některá nákupní střediska nebo hokejový klub HC Sparta Praha.

 

Co spojení společností SMART Comp. a.s. (netbox) se společností Nej.cz s.r.o. znamená pro zákazníky netboxu a Kuki?

Netřeba se ničeho bát. Z pohledu zákazníků netboxu a Kuki se jedná jen o formální změnu. Od 1. 10. bude ve vztahu k nim figurovat společnost Nej.cz, to ale nic nemění na poskytovaných službách, tedy internetu netbox a internetové televizi Kuki. Stejné zůstávají ceny služeb, jejich názvy, ale i logo a styl komunikace.

 

Co se pro zákazníky netboxu a Kuki od 1. 10. změní?

Ceny, kvalita služeb i jejich názvy zůstanou stejné. Změní se jen formální drobnosti, například vizuální podoba dokumentů. Ty jsme upravili tak, aby byly shodné pro obě společnosti. 

K 1. 10. 2022 dojde také ke změně Všeobecných obchodních podmínek a dalších souvisejících dokumentů. Není ale důvod k obavám, nechystáme žádné nemilé překvapení. Rádi bychom však upozornili na aktualizaci cen některých drobných poplatků. Jedná se například o poplatky za upomínku při neplacení nebo při platbě hotovostí na pobočce. Tento ceník je dostupný v sekci podpora na www.netbox.cz/podpora-ceniky-smlouvy.

Drobná, avšak pozitivní změna, čeká pro zákazníky využívající služby pevného telefonu od netboxu. Dojde ke změně ceníku a snížení některých cen (například volání na mobilní čísla).

 

Proč se společnosti spojují?

Tímto krokem chceme zjednodušit firemní procesy a propojit týmy z obou společností, aby pracovaly efektivně a poskytovaly zákazníkům kvalitní služby, na které jsou dlouhá léta zvyklí. Fúze ale přináší i další výhody – například se díky ní netbox dostane k větším finančním prostředkům, které poputují mimo jiné na rozvoj a zrychlování naší optické sítě. Peníze použijeme také na další zkvalitnění zákaznického servisu.

 

Kam mám napsat nebo zavolat, když budu chtít řešit cokoliv ohledně internetu netbox a televize Kuki?

Všechny kontakty zůstávají stejné jako doposud. V případě potřeby je možné volat na zákaznickou linku 488 999 488, k dispozici je také e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz. Nadále budou fungovat i naše zákaznická centra netbox store v Brně (Zámečnická 5, Brno) a Jihlavě (Březinova 144, Jihlava). 

 

Zůstává v netboxu stejný tým lidí?

Ano, i po fúzi se společností Nej.cz s.r.o. v netboxu zůstanou stejní lidé. I nadále budou dělat maximum, aby internet a televize fungovaly, jak mají. Mimochodem už teď náš tým pracuje na některých nových funkcích (v případě Kuki) nebo na rozšíření optické sítě (v případě internetu). Všichni zákazníci se nadále mohou spolehnout na ochotnou zákaznickou péči.

 

Jak bude od října vypadat vyúčtování za internet a televizi Kuki?

Počínaje říjnovým vyúčtováním se změní jeho podoba po formální a grafické stránce: nově bude zákazníkům chodit z e-mailové adresy netbox@nej.cz a najdeš na něm logo netboxu i společnosti Nej.cz. Součástí vyúčtování budou i nové platební údaje (číslo účtu a variabilní symbol).

Pro současné zákazníky se však nic nemění, platby za služby mohou nadále zasílat na původní číslo účtu a také s původním variabilním symbolem. Platby lze posílat i na nové číslo účtu. V takovém případě je ale nutné použít pouze nový variabilní symbol, aby se platba správně přiřadila.

 

Co se stane s netbox kontem?

V nejbližších měsících zůstane s několika omezeními zachováno, například přes něj nadále půjde vyměnit TV kanály televize Kuki. Některé funkce netbox konta nicméně převezme zákaznický portál Moje Nej (www.nej.cz/mojenej). Na tomto portálu budou nově od 1. 11. 2022 k dispozici například platby a vyúčtování. Do portálu Moje Nej se lze přihlásit pomocí stejných přihlašovacích údajů jako do netbox konta. 

 

Proč rušíte věrnostní program?

K ukončení věrnostního programu dochází vzhledem k přechodu na nový zákaznický portál Moje Nej.

 

Bude netbox nadále sídlit v Brně? 

Ano, přestože se spojíme s Nej.cz s.r.o., zůstáváme v Brně. Nadále sídlíme v brněnské Bystrci (Kubíčkova 8, Brno).

 

Proč nově nebude možné přepínat rychlost internetu (měnit poměr rychlostí)?

Zákazníci netboxu tuto funkci využívali jen zřídka, většina z nich si nechávala aktivní symetrickou rychlost. Vzhledem k úpravě dokumentů souvisejících s fúzí společností jsme se tuto funkci rozhodli zrušit.

 

Máš ke změnám od 1. 10. 2022 jakékoliv další otázky? Neváhej zavolat na naši zákaznickou linku 488 999 488, nebo napiš na e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.