Otázky a odpovědi (FAQ)

Jakým způsobem mužu platit za služby netbox?

Za služby netbox můžeš platit hotovostí na našem zákaznickém centru, bezhotovostně platebním převodem z tvého účtu nebo přes SIPO. 

Potřebuji zaplatit dlužnou částku pomocí bankovního účtu.

Platit prostřednictvím bankovního konta je samozřejmě možné. V aplikaci moje konto najdeš veškeré informace k uskutečnění bezhotovostního převodu. Prosím, uváděj u platby jen správné variabilní symboly, aby platby byly následně správně spárovány v našem systému.

Vrátí se mi po uplynutí doby určité záloha na služby?

Kauce se vrací až po úplném zrušení smlouvy a vyrovnání pohledávek. Je zde složena jako jistina na platby.

Nestihnul jsem uhradit platbu v termínu. Co mám dělat?

V aplikaci moje konto najdeš vždy přehled o nezaplacených fakturách a zároveň zde nalezneš veškeré údaje k těmto platbám. Můžeš také kontaktovat naši linku 539 01 01 01 nebo poslat email: hotline@netbox.cz

Je možné vzít si svou přípojku na jiné bydliště?

Ano, smlouvu můžeš uzavřít i na jinou adresu než je adresa tvého trvalého bydliště.