Otázky a odpovědi (FAQ)

Díky spojení s O2 tě čekají ještě vesmírnější služby a výhody

S platností od 1. 6. 2024 došlo ke spojení společnosti Nej.cz s.r.o. (pod kterou spadá také internet netbox a internetová televize Kuki) se společností O2 Czech Republic a.s. Zákazníky postupně převádíme do O2, a to především z důvodu zkvalitnění a rozšíření nabídky o další služby a exkluzivní výhody, které spojením vznikly. Jakmile pro tebe budeme mít připravenou konkrétní nabídku, dáme ti včas vědět.

Jak je to s ukončením Kuki TV k 31. 1. 2026?

Společnost O2 Czech Republic se k 31. lednu 2026 rozhodla ukončit poskytování služby Kuki TV svým rezidentním zákazníkům. Postupně tak ukončujeme služby na této TV platformě včetně všech předplacených služeb. 

Připravili jsme pro tebe speciální zvýhodněnou nabídku na Oneplay tarify. Jakmile ji budeme mít připravenou, dáme ti včas vědět pomocí e-mailu. Je jen na tobě, jestli pro tebe bude nabídka zajímavá. Stejně jako Kuki je služba Oneplay bez závazku a můžeš ji kdykoli zrušit.

Co se bude dít se zbylým kreditem na mém Kuki účtu?

Případný předplacený kredit, který po ukončení tvé služby Kuki zbyde na souvisejícím uživatelském profilu, vrátíme bez prodlení na účet spojený s platební kartou, kterou jsi u ukončené služby naposledy použil k zaplacení ceny či k dobití předplaceného kreditu.

Končí služba Kuki TV i pro velkoobchodní partnery?

Nekončí, službu Kuki TV bude nadále poskytovat a rozvíjet společnost CETIN prostřednictvím svých velkoobchodních partnerů z řad ISP. Pokud využíváš Kuki prostřednictvím jiného poskytovatele internetu než O2, tato změna se tě netýká – Kuki pro tebe pokračuje beze změny.

Pro více informací o možnostech sledování Kuki kontaktuj svého poskytovatele internetu.

Kam mám napsat nebo zavolat, když budu chtít řešit cokoliv ohledně internetu a televize?

Všechny kontakty zůstávají stejné jako doposud. Volej na zákaznickou linku 488 999 488, k dispozici je také e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz. V případě výpadků, poruch nebo technických dotazů se obracej na e-mail technicka.podpora@nej.cz.

Nadále budou fungovat i naše zákaznická centra netbox store v Brně (Zámečnická 5, Brno) a Jihlavě (Březinova 144, Jihlava).

Pod koho budou spadat zákazníci Nej.cz, a tím pádem i netboxu?

Zákaznickou bázi Nej.cz získala od 1. 6. 2024 společnost O2 Czech Republic a.s., pro zákazníky netboxu se tímto krokem nic nezmění. Současné nastavení služeb (rychlost internetu, technologie poskytování internetu apod.) zůstává stejné, a to i po převodu pod O2. V případě změn tě budeme vždy včas informovat.

Nenašel jsi svou odpověď?

Máš ke spojení Nej.cz a O2 od 1. 6. 2024 jakékoliv další otázky, neváhej zavolat na naši zákaznickou linku 488 999 488, nebo napsat na e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.

Jak vypadá znění oficiálního oznámení?

Od 1. 6. 2024 se v důsledku přeměn společnosti stává poskytovatelem služeb z nabídky Nej.cz společnost O2 Czech Republic a.s., IČO 60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4. Tato změna nemá vliv na vlastnosti služeb stávajících zákazníků ani na ceny těchto služeb, protože na O2 Czech Republic a.s. přecházejí nezměněna všechna související práva a povinnosti dosavadního poskytovatele Nej.cz s.r.o., IČO 03213595.