Miříme do vesmíru, měníme vizuál i komunikaci

05/11/2018

Značka Netbox vznikla v roce 1998 a ve 20. roce své existence prochází výrazným rebrandingem. Od základu se mění logo, grafika a fonty písma. Nová vizuální identita pracuje s konceptem vesmíru. „Stejně jako je vesmír nekonečný, i my přinášíme lidem neomezené možnosti informací, vzdělávání a zábavy, ať už prostřednictvím kvalitního internetového připojení nebo internetové televize Kuki. Portfolio našich služeb se neustále rozšiřuje a koncept vesmíru se stává sjednocujícím prvkem. Lidé s námi mohou objevovat nové dimenze zábavy. Jsme hraví, máme rádi humor a nadsázku, proto u nás tento koncept jasně zvítězil,“ přibližuje Lukáš Pazourek, marketingový ředitel Netboxu.

 

Výrazné proměny se dočkalo logo. Nový je nejen font a barva písma, ale také doprovázející symbol. Dosavadní balónek, který evokoval zábavu, nahrazuje planetka jako součást vesmíru. „Potřebovali jsme představit svět zábavy komplexněji a šířeji. Ikona planetky symbolizuje celý vesmír a bude zastřešovat všechny další projekty Netboxu a jeho partnerů,“ uvádí Pazourek. Novinkou je také ilustrovaná postava kosmonauta, která bude provázet zákazníky na cestě po galaxii Netbox. Objeví se třeba v návodech a propagačních materiálech.

Jako první se na začátku listopadu změní design webu Netboxu a interiér prodejního centra v centru Brna. V novém se představí také podzimní reklamní kampaň a komunikace na facebooku. Postupně se změní všechny materiály distribuované zákazníkům.

Kompletní studii a další vizuály si můžete prohlédnout na stránkách Justmighty.


Kontakt a další informace:

Ing. Tamara Podmolíková, marketingový koordinátor, GSM +420 606 840 473, e-mail: tamara.podmolikova@netbox.cz