péče a podpora
Otázky a odpovědi (FAQ)
Jakým způsobem mužu platit za služby netbox?
Za služby netbox můžeš platit hotovostí na našem zákaznickém centru, bezhotovostně platebním převodem z tvého účtu nebo přes SIPO.
Potřebuji zaplatit dlužnou částku pomocí bankovního účtu.
Platit prostřednictvím bankovního konta je samozřejmě možné. V aplikaci moje konto najdeš veškeré informace k uskutečnění bezhotovostního převodu. Prosím, uváděj u platby jen správné variabilní symboly, aby platby byly následně správně spárovány v našem systému.
Vrátí se mi po uplynutí doby určité záloha na služby?
Kauce se vrací až po úplném zrušení smlouvy a vyrovnání pohledávek. Je zde složena jako jistina na platby.
Nestihnul jsem uhradit platbu v termínu. Co mám dělat?
V aplikaci moje konto najdeš vždy přehled o nezaplacených fakturách a zároveň zde nalezneš veškeré údaje k těmto platbám. Můžeš také kontaktovat naši linku 539 01 01 01 nebo poslat email: hotline@netbox.cz
Je možné vzít si svou přípojku na jiné bydliště?
Ano, smlouvu můžeš uzavřít i na jinou adresu než je adresa tvého trvalého bydliště.