Otázky a odpovědi (FAQ)

Na které síti funguje služba netbox mobil?

Netbox mobil využívá mobilní síť společnosti T-Mobile. Pokrytí je tam, kde má současně pokrytí i síť T-Mobile.

Máte vlastní zákaznickou linku?

Ano, naši operátoři na call centru  jsou k dispozici každý den od 8 do 21 h na telefonním čísle 539 01 01 01. Operátory můžeš také kontaktovat e-mailem na hotline@netbox.cz.

Mohu spravovat účet on-line?

Pro rychlé a pohodlné nastavení tvých služeb můžeš využít naši aplikaci moje konto. V sekci mobil můžeš aktivovat/deaktivovat SIM kartu nebo zažádat o nové SIM karty. Každý měsíc zde najdeš detailní rozpis vyúčtování, včetně detailního výpisu příchozích i odchozích volání, SMS a dat.

Mohu si objednat přednabitou SIM kartu?

Ne, volně prodejné přednabité karty nenabízíme.

Musím platit měsíční paušál?

Měsíční paušál platit nemusíš. Za službu netbox mobil bez paušálu platíš jen za to, co skutečně provoláš. Podmínkou služby je uskutečnit minimálně jednou za 30 dnů jeden odchozí hovor, SMS nebo použít přenos dat. Pokud chceš volat ještě výhodněji, můžeš využít naší nabídky jednoho z našich balíčků volných jednotek

Jak si mohu pořídit dokupy balíčků s volnými jednotkami?

Dokupy balíčků volných jednotek si můžeš pohodlně a jednoduše nastavit v aplikaci moje konto, on-line prostřednictvím objednávky nebo telefonicky na 539 01 01 01.

Převádějí se nevyužité minuty, sms a data do dalšího měsíce?

Nevyužité jednotky se do dalšího zúčtovacího období nepřevádějí.

Je možné si objednat více SIM karet najednou?

Ano, lze. Na každou SIM kartu ti bude vystavena nová smlouva.

Mohu Vaši SIM kartu použít i do svého přenosného počítače, resp. USB modemu?

Ano, s aktivním datovým plánem je možné SIM kartu použít.

Jak mohu nastavit roaming?

Na SIM kartě, která je součástí služby netbox mobil, je již roaming automaticky aktivován. Cena volání, zasílání SMS, MMS a přenosu dat do zahraničí se stanovuje podle ceníku a liší se podle toho, do které zóny voláš.

Využívám služeb jiného operátora. Mohu si své číslo převést k vám?

Ano, k netbox mobil lze přenést jakékoliv aktivní mobilní číslo mobilních operátorů a poskytovatelů služeb v České republice. Tuto informaci musíš uvést při objednávce našim operátorům na lince 539 01 01 01.

Co je to ČVOP?

Jedná se o zkratku a označuje číslo výpovědi opouštěného operátora. Toto číslo přesně určuje objednávku přenosu čísla mezi operátory. Řetězec se skládá z jedenácti znaků. Pokud chceš převést své stávající telefonní číslo ke službě netbox mobil, je nutné nejdříve toto označení (ČVOP) získat u svého stávajícího operátora.

Kde zjistím přehledně stav o mém netbox mobil?

Pro rychlé a pohodlné nastavení tvých služeb použiješ aplikaci moje konto (sekce mobil). Zde můžeš aktivovat/deaktivovat SIM kartu nebo zažádat o nové SIM karty. Každý měsíc zde najdeš detailní rozpis výúčtování, včetně výpisu příchozích i odchozích volání a SMS a přenosu dat.

Co se stane po vyčerpání FUP?

O dosažení datového limitu je zákazník informován prostřednictvím SMS zprávy. Po vyčerpání datového limitu jsou data zastavena a je potřeba si vybrat zda si data dokoupíte nebo již nebudete v datování pokračovat.

Jak se provádí účtování za data?

Po vyčerpání volných jednotek se účtuje každá započatá jednotka 1MB. Data se za každé spojení sčítají po 1 bitu, na konci zúčtovacího období se zaokrouhluje na celé MB nahoru. Maximální objem přenesených dat je 500 MB. Poté se rychlost přenosu zpomalí na 64 kbit/s.